Veelgestelde vragen

Bestellen:

Wat voor soort barbecue ontvang ik bij mijn bestelling?
Wanneer u een bestelling bij ons plaats krijgt u automatisch een kolen barbecue (Excl. Kolen). Wilt u in plaats van een kolen barbecue uw vlees bakken op een gasbarbecue (excl. Gas),  neem dan contact met ons op en wij regelen het voor u. Kolen/ briketten of gas kunt u tijdens uw bestelling los bijbestellen.

Hoeveel barbecues ontvang ik bij mijn bestelling?
Wanneer u bij ons besteld ontvangt u één barbecue per 30 personen, exclusief kolen/ briketten of gas.

Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen?
In de periode van 1 oktober tot 1 mei kunt u tot uiterlijk 48 uur voorafgaand uw bestelling online plaatsen i.v.m. de beperkte voorraad. In de periode van 1 mei tot 30 september kunt u tot uiterlijk 24 uur voorafgaand uw bestelling online plaatsen.

Hoe laat moet mijn bestelling binnen zijn?
Uw bestelling dient uiterlijk om 20.00 uur binnen te zijn. Bent u later, neem dan telefonisch contact met ons op.

Kan ik een bestelling plaatsen voor dezelfde dag?
Wanneer u nog een bestelling wilt plaatsen voor dezelfde dag, neem dan telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. U kunt contact opnemen via 06-23101985.

Is er ook een mogelijkheid voor vegetarische gerechten?
Ja, dit wordt echter uitsluitend geleverd op bestelling. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Hoeveel stuks vlees kan ik per persoon bestellen?
Als u kiest voor het budget of all in pakket heeft u de keuze uit  een standaard vlees pakket van 500 gram of een extra vlees pakket van 700 gram. Dit houdt eigenlijk in dat u de keuze heeft uit 5 stuks vlees of uit 7 stuks vlees. Dit geldt uitsluitend voor de volwassenen. Wanneer u kinderen aanklikt dan heeft u de keuze uit 3 stuks vlees of 4 stuks vlees.

 

Betaling:

Kan ik bij aflevering/ ophalen contant betalen?
Ja, u kunt bij ons contant betalen. Gelieve gepast te betalen.

Kan ik bij Catering in Zeeland pinnen?
Er is bij ons een mogelijkheid om te pinnen. Hier gaat ook onze voorkeur naar uit.

Is er een mogelijkheid om een factuur te ontvangen van de geleverde producten?
U ontvangt automatisch van uw een bestelling een factuur bij afhaal/ bezorgen welke u dan direct dient te voldoen per pin of contant.

 

Levering:

Hoeveel kost het om alles te laten bezorgen?
Bezorgkosten zijn afhankelijk van de plaats en welk pakket u heeft besteld. Voor meer informatie hierover kunt u ons altijd bellen op 06-23101985

Hoe laat worden de spullen bezorgd/ opgehaald?
De spullen worden bezorgd of kunnen worden opgehaald in het door u gekozen tijdvak welke u tijdens de bestelling heeft geselecteerd.

Wordt er ook op zon- en feestdagen bezorgd?
Dit is mogelijk maar alleen na vooraf contact met ons te hebben opgenomen hierover.

Hoe zijn de producten verpakt?
De verschillende vlees-/ vissoorten worden verpakt op schalen. De salades worden eveneens op schalen opgemaakt en de overige salades worden geserveerd in schalen. De sauzen worden verpakt per bakje.

Terugbrengen:

Dient alles schoongemaakt te worden, of zit dit inbegrepen in de prijs?
Wanneer u kiest voor het all-in pakket dan zit de schoonmaak bij de prijs inbegrepen. Wanneer u kiest voor één van de overige pakketten, dan dient u alles zelf schoon te maken, of u kunt er voor kiezen om tegen een bedrag van € 25,- de schalen en barbecues door ons schoon te laten maken.

Moeten wij de barbecue spullen terugbrengen, of worden deze opgehaald?
Dit is afhankelijk van de afspraken die worden gemaakt.